Všeobecné obchodné podmienky
Organizátor podujatia:
RH Media s. r. o.
IČO: 54 565 928
Sídlo: Gorkého 224/30, 971 01 Prievidza
(zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 43515/R)
(ďalej len „Organizátor“)
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú právne vzťahy medzi Organizátorom a fyzickými alebo právnickými osobami (ďalej len „Účastník“), ktoré si zakúpia vstupenku na odbornú konferenciu Cestovný ruch 2.0 (ďalej len „Podujatie“), prostredníctvom webovej stránky www.cestovnyruch20.sk.
1.2. Odoslaním objednávky vstupenky Účastník vyhlasuje, že sa s týmito Podmienkami oboznámil, rozumie im a v plnom rozsahu s nimi súhlasí.
2. Informácie o podujatí
2.1. Podujatie sa uskutoční dňa 17. októbra 2025 v priestoroch Hotel pod Zámkom, Bojnice.
2.2. Cieľom Podujatia je prepájanie odborníkov, stakeholderov a zástupcov miest, regiónov a inštitúcií so zameraním na transformáciu industriálnych regiónov, nové trendy v cestovnom ruchu a podporu lokálnych aktérov.
3. Cena vstupeniek a platobné podmienky
3.1. Cena vstupeniek je vždy uvedená na oficiálnej webovej stránke Podujatia.
3.2. Úhrada účastníckeho poplatku sa uskutočňuje online prostredníctvom platobnej brány alebo bankovým prevodom.
3.3. Vstupenka je platná až po pripísaní celej sumy na účet Organizátora.
3.4. Zvýhodnená cena vstupenky platí pre prvých 50 Účastníkov, a to až do vyčerpania stanoveného limitu.
4. Dodanie vstupenky
4.1. Po uhradení účastníckeho poplatku je vstupenka zaslaná elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v registrácii.
4.2. V prípade technických problémov alebo nedoručenia vstupenky môže Účastník kontaktovať Organizátora prostredníctvom e-mailu: info@cestovnyruch20.sk.
5. Storno podmienky
5.1. Účastník je oprávnený odstúpiť od účasti na Podujatí za týchto podmienok:
-
zrušenie účasti do 30 dní pred dňom konania Podujatia: vrátenie 100 % zaplatenej sumy,
-
zrušenie účasti menej ako 30 dní pred dňom konania Podujatia: bez nároku na vrátenie účastníckeho poplatku.
5.2. Odstúpenie je možné uskutočniť výlučne písomnou formou prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu Organizátora.
6. Zmeny v programe
6.1. Organizátor si vyhradzuje právo uskutočniť zmeny v programe, mieste konania alebo harmonograme Podujatia.
6.2. V prípade zrušenia Podujatia zo strany Organizátora bude účastnícky poplatok Účastníkovi vrátený v plnej výške.
7. Ochrana osobných údajov
7.1. Organizátor je prevádzkovateľom osobných údajov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
7.2. Účely spracúvania:
-
evidencia účastníkov Podujatia,
-
vystavenie vstupenky a fakturácia,
-
zasielanie organizačných informácií,
-
marketingové účely (výhradne na základe udeleného súhlasu).
7.3. Rozsah spracúvaných údajov: meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, fakturačné údaje.
7.4. Doba uchovávania: maximálne 3 roky odo dňa konania Podujatia, ak osobitný právny predpis neustanovuje inak.
7.5. Práva dotknutej osoby: právo na prístup k údajom, ich opravu, vymazanie, obmedzenie spracúvania, prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu.
7.6. Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám, s výnimkou subjektov, ktoré pre Organizátora zabezpečujú technickú alebo legislatívnu podporu (napr. účtovníctvo, poskytovatelia e-mailových služieb), pričom tieto subjekty sú viazané mlčanlivosťou a spracúvajú údaje výlučne na uvedený účel.
8. Záverečné ustanovenia
8.1. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Podujatia.
8.2. Organizátor je oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Podmienky. Aktuálne a záväzné znenie je vždy dostupné na webovej stránke Podujatia.
V Prievidzi, dňa 01.06.2025
